dijous, 29 de setembre del 2011

Els tres tambors

Si n'eren tres tambors
que vénen de la guerra
i el més petit de tots
porta un ram de rosetes.
Ram, ram, ram, pataplam
porta un ram de rosetes.

La filla del bon rei
ja surt a la finestra
-Tambor, el bon tambor,
si em vols dar una roseta?
Ram, rampataplam,
si em vols dar una roseta?

-Donzella, qui l'haurà
serà l'esposa meva:
no us donaré jo el ram
que a vós no us pugui prendre.
Ram, rampataplam,
que a vós no us pugui prendre.

-M'haveu de demanar
al pare i a la mare
Si el sí us volen dar
per mi res no es pot perdre.
Ram, rampataplam,
per mi res no es pot perdre.


-Déu vos guard, el bon rei,
si em dareu la infanteta?
-Bé em diràs tu tambor,
quina hisenda és la teva?
Ram, rampataplam,
quina hisenda és la teva?

- La hisenda que jo tinc,
la caixa i les manetes.
-Ix-me d'aquí tambor,
abans no et faça perdre.
Ram, rampataplam,
abans no et faça perdre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada