dijous, 24 de maig del 2012

The Beatles - 2


22 comentaris:

  1. Cal que féu un comentari sobre Els Beatles. Pot ser sobre els tres vídeos proposats, o alguna informació que en sàpigueu i que volgueu compartir. Cal firmar-la amb el vostre nom. Endavant!

    ResponElimina
  2. L' estil de musica del beatles m'agrada es bastant interesant, pero hi ha una canço que no magrada molt, la canço es titula: yesterday.
    No m' agrada perque no es el meu estil de musica, la meva canço favorita es titula help.
    El grup the beatles es molt bo.
    yeray molina

    ResponElimina
  3. Les cançons i les imatges que jo he vis de veritat que m'han agradat moltíssim de totes le cançons que he escoltat m'han agradat dos que són: a hard day's night i pepper's loney aquestes dues m'han agradat molt.
    Les imatges han estat totes bé.
    Als meus avis li agradaven moltíssim i encara li segueixen agradant.

    Izan Lozano 6èB

    ResponElimina
  4. M'han agradat molt les cançons del Beatles, crec que aquest grup quedarà marcat a la història de la música, tinc moltes ganes d'anar a veure l'espectacle "L'ombra dels Beatles". Aquest grup era i és recordarà com una llegenda de la música.
    Àlex Martín, 6èB

    ResponElimina
  5. El meu comentari sobre els beatles és que eran un grup de quatre cantants anglesos que cantaven cançons en angles.Van ser famosos uns anys però despres no se el que va pasar però van pasar de ser tant famosos.A mi les seves cançons no m'acaven d'agradar perquè canten en angles.
    Albine.

    ResponElimina
  6. Els bestles es un grup que va començar fa molt i an sapigut fe música de la epoca en que tenien que composar saben el que s'ha de fer a mi m'agrada aquet grup

    Mireia Doña González
    6è B

    ResponElimina
  7. A mi m'agrada la música the beatles però hi ha alguna música que no m'agrada, la música que he escoltat i m'agradat molt ha sigut "let it me".Els meus pares em parlaven molt sobre els beatles perque els agrada molt.

    EVA JAIMEZ

    ResponElimina
  8. Els beatles en la seva epoca era un grup molt famos, a mi no magrada molt la seva música. Algunes canços seves son un mescla de pop i de roc i algunes altres son molt lentes.
    Noelia Martin 6èb

    ResponElimina
  9. per a mi the Beatles es un dels meus grups preferits entre altres, avui anem a veure una obra que va sobre ells estic molt emocionada per veure-la, segur que quant sortim da l'obra tothom parlara sobre els Beatles JARA RODRIGUEZ

    ResponElimina
  10. A sigut un grup molt gran en el seus temps però a mi personal ment no es que m'agradi molt jo u trobo una micra monotom però llan cansons que m'gradan com yellow submarine es molt divertida i el vidoclip està bé. Marc Rivero Roselló.

    ResponElimina
  11. La música de The Beatles no m'agrada, però per ser música de fa tants anys no està malament.
    La canço que m'agrada més és "Yesterday" i "Hey Jude".He escoltat moltes cançons noves, i no m'han agradat.
    Erik Subirats ;)

    ResponElimina
  12. Els Beatles eren un grup d'alló mes famos per la seva mùsica i la seva fama .A mi principal ment entre alguna que altra canço no m'agrada la seva mùsica ni la seva forma de vida ,peró als meus pares i tiets si que els hi agrade .A mi m'agrade les noves generaacions . peeró en fi s'ha de reconeixer que eren un grup molt bo .

    CARLA GARCIA.

    ResponElimina
  13. La música dels Beatles m'agrada però la música d'ara m'agrada molt més que aquesta.La música dels Beatles per a mi és bastant trist.la que m'agrada més es la de "Let it be". Alejandro=D

    ResponElimina
  14. El meu comentari dels Beatles.
    conec a molts cantants però el Beatles són uns que més m'agradat, són un grup de quatre persones i són ànglesos. La canço que més m'agrada és Yesterday.
    Alba.m

    ResponElimina
  15. Hola,la música dels Beatles no m'agrada molt perquè no m'agradan els músics que cantan, la música d'ara esta molt millor.Hi ha un cantat dels Beatles que m'agrada molt que és elJhon Lennon.
    DAVID CHIC =)

    ResponElimina
  16. El Beatles va ser un gran grup de musics,man agradat bastant la canço que mes m'ha agradat a sigut la de :
    THE BEATLES-YESTERDAY[HD].AVI!!!
    de : CRISTINA.G.B

    ResponElimina
  17. Hola nois i noies. Jo faràn unes 3 setmanes el unic que sabia dels Beatles es que eren un grup de musica pop rock i molt vell.I mai no entrava al youtube a veurels a ells perque em pensava que era un grup dolent pero ara que els conec m'arrepenteixo d'haver-ho dit i os o recomano a tots sortireu del youtube amb la canço pegada al cap
    XEVI

    ResponElimina
  18. Els BEATLES TE UNA MUSICA MOLT BONA TE UNA MUSICA ELLS SEBIAN MOLT DE GUITARRA I DE VAIX ELS DOS QUE MAGRADEN SON EL SUMARI NADO A VORD SON UNES QUE NO SE OLVIDEN MAI.

    FRAN CARBONELL

    ResponElimina
  19. els beatles son un gran grup de musica, una mica extranya pero m'ha agradat molt. als meus pares els i agrada molt escoltar els beatles sobretot la de HELP a mi la beritat es que la de HELP m'agrada molt!!!!!!
    Patricia

    ResponElimina
  20. The Beatles m'agraden bastant perque son un grup
    dels anys 70.El personatje que més m'agrada es en John Lennon,va ser un dels més famosos de tots entre el grup, tot y que la resta no son menys.

    ResponElimina
  21. El meu comentari sobre els Beatles.Els Beatles eren un grup angles el formaven 4 persones:(Ringo Starr,Paul McCartney,John Lennon,George Harrison).
    Les seves obres més destacades eren:(Yesterday,Hey Jude,...)A mi les seves obres m'hagradan molt.
    Jordi Esteller Ramirez.

    ResponElimina
  22. La música dels Beatles es molt bonica les cançons
    que m'agraden més son"let it be"i"help".Els Beatles són de l'epoca dels meus avis i ells en tenen gairebé tots els discos.Diuen que a la seva epoca hi havien dos grups molt famosos els Beatles i uns que tocaven Rock.Però ells preferien els Beatles.
    ANNA FERRER

    ResponElimina