dimecres, 23 de maig del 2012

The Beatles


24 comentaris:

  1. Cla que féu un comentari sobre Els Beatles. Pot ser sobre els tres vídeos proposats, o alguna informació que en sàpigueu i que volgueu compartir. Cal firmar-la amb el vostre nom. Endavant!

    ResponElimina
  2. No em va agradar que es separessin gràcies a john lennon que va seguir amb el seu projecte paral·lel, va ser un grup molt jove i bo!

    ALBERT

    ResponElimina
  3. els beatles es una banda de grup molt famosa, nomes queda dos membres d'ells,era un grup de música moderna, va ser un grup del més famosos del mon, fins que un dia es van separar i no va exsistir més.

    David Oro

    ResponElimina
  4. Crec que els beatles eren un dels grups més famosos i fins i tot el que més i més grans que van existir mai en els anys 60-70. A mi aquesta música m'agrada molt, perque es divertida i agradable.La música es per divertirse i estar una estona concentrat,i aquest grup n'es un exemple.
    POL.

    ResponElimina
  5. Aquesta música són les de més exits, aquesta es una de les que més m'agradaven el (yellow submarinde) m'encanta perqué es un grup que treballa i fa música magmififca i per que nolatres ens divertim amb la seva música.
    DANI

    ResponElimina
  6. A mi m'ha agradat molt fer aquest treball sobre els Beatles, he après moltes coses noves.També m'ha fet gràcia veure les fotos de quan els Beatles eren joves, especialment la d'en John Lennon tocant la guitarra, quina fila que feia!
    La cançó que més m'ha agradat ha estat la de LET IT BE, té un ritme que enganxa molt, sobretot m'ha cridat l'atenció perquè ja l'havia escoltat un cop en un concert de cant coral!!!!
    Berta

    ResponElimina
  7. A mi m'agrada molt la música dels BEATLES és molt bona però és una pena que van durar deu anys podrien haver durat més ja que són molt bons músics.Vam fer un treball sobre ells petr saber qui eren.
    Hector.

    ResponElimina
  8. Aquestas musicas són molts bons les cançons antigues, els beatles son molts famosos ambs les cançons que tenen i aquests vidios són molts bons i mágradat els vidios

    carla

    ResponElimina
  9. Els videos del Beatles són molt entrtingut i també les seves cansons.A la meva casa tenim tots els discos que han tret es a dir sóm uns fans.John Lennon, Paul McCartney, George Harrison i Ringo Starr.Dos dels quals estan morts feian música pop-rock.

    Sergio Blanco

    ResponElimina
  10. ens a agradat molt perque es una banda molt famosa
    i es molt marxosa.
    La que més ens ha agradat a sigut la canço de HELP
    perque ens recorda a quan era més jove encara hi queden 2 membres vius.

    LUCIA I RAQUEL

    ResponElimina
  11. en fet un treball dels beatles i hi havia tres que havien mort.Jo crec que la seva música es bastant bona i que m'ha agradaria que no els morts de aquesta banda estiguin vius i que formessin una altre vegada la banda
    Judith

    ResponElimina
  12. Al meu pare li agraden molt els Beatles,té un CD amb tots els seus èxits. Son un grup de Pop-Rock, que abans tenia 4 membresJohn Lennon, Paul McCartney, George Harrison i Ringo Starr.Es van separar i cadascú va fer una carrera per separat
    la meva cançó favorita es "HELP"
    Raul Guerrero Robles.

    ResponElimina
  13. Tinc ganes d'anar a veure a l'Aliança per fer aquesta activitat cultural, perquè sempre m'ha interesat el grup de música del Beatles. M'ha agradat molt la cançó de "Can't buy me love", per el ritme i el tema de la cançó. També està molt bé la cançó de "Yellow submarine", perquè era una música psicodèlica.
    Em va fer molta pena quan em vaig assabentar que dos eren morts,un de càncer, em sembla i l'altre el van disparar.
    Tot i així, totes les cançons són originals i maques!!!

    Marta.

    ResponElimina
  14. Jo crec que Els Beatles eren uns grans cantans i aijo o dic perque crec que aquell grup o fa molt bé. M'agraden les seves cançons perque les trovo una mica o vestant animades, perjo crec que son tant divertides.
    mireia

    ResponElimina
  15. A mi m'agrada,perquè per ser els primers en fer la música (pop)ho fan molt molt bé.
    També la música m'agrada perquè es pop i a mi m'agrada moltísim.
    Néstor

    ResponElimina
  16. Els vídeos dels Beatles m'agradan molt perquè son un dels millors grups de música de tots els temps i jo crec que canten molt bè, i perquè canten els meus estils de música preferits, música pop i una mica de roc.

    Carlos Peña

    ResponElimina
  17. Ami personalment m'agraden les seves cançons sobre tot (HELP) és molt divertida, l'escoltat dos vegades i ja m'he la vull vaijer per el MP3.
    Tinc moltes ganes d'anar a veure l'obra ( l'ombra dels Beatles ) ; segur que no serra com si anesim a veure els Beatles un segle enredera, però de segur que serra molt divertit.

    Biel Farré Canadell 6-A

    ResponElimina
  18. La que m'ha agradat més a sigut Yellow submarine, també és la més famosa. Es marxosa i per aixó m'agrada aquesta canço la part que no es estribillo ens em inventat una canço per jugar amb les mans. Fa molt de temps.

    Helena Parellada

    ResponElimina
  19. Els videos amb dibuixos fan molta gràcia, sobretot el video de "Yellow Submerine".
    La cançó que més m'ha agradat ha estat la de "Let It Be". Quan vaig mirar la informació dels Beatles, em va cridar l'atenció que encara hi hagués algun component viu.

    Txell

    ResponElimina
  20. Trobo que són molt divertits perquè la musica es bastant animada.El meu video preferit ha estat yellow submarine perquè a part de que era molt gracios tambe era divertit.I la meva cançó preferida ha estat can't buy me love.
    El tercer video no m' ha agradat tant peró
    no estava malament.

    MIREIA

    ResponElimina
  21. Trobo que les tres cançons són molt maques però la que m'agradat més ha sigut la primera canço perque es molt divertida i a mi m'agraden molt les cançons de pop-rock.La segona i la tercera canço també m'agraden,peró el que trobo més divertit de las dos es el videoclip,però les dos són molt animades.
    XÈNIA SUBIRATS

    ResponElimina
  22. La meva cançco preferida de the beatles sense dubte es "Help".La lletra es molt alegre,el titol enganya.Peró the beatles eren un grup bonísim , totes les cançons m'agraden.
    Anna Lopez

    ResponElimina
  23. las cançons son molt original,i divertides.Tenen molt ritme.La cançó de "HELP" m'agrada molt, sobretot el tros que diu: "please,please help me".La cançó de yellow submarine",te una presentació original i el seu video es molt divertit,i apart de ser ritmosa s'angantxe molt la part que diu "yellow submarine"i la canço de Lucy in the sky with diamonds,el vide tambe es molt original,i el contingut de la cançó esta mot be.

    ResponElimina
  24. No m'agradat gens, perquè la música pop-rock no m'agrada. És una música molt bella per això. Algunes cançons tot i que no m'agrada aquesta música no hem semblen tan lleixes. Les seves fotos si que m'agraden son molt divertides i les fotos surten en blanc i negra, que m'agraden així.
    Esther Arenas Vázquez

    ResponElimina